Έξυπνες μικρές συμβουλές και όχι μόνο από τον Φρεσκούλη!

Έξυπνες μικρές συμβουλές και όχι μόνο από τον Φρεσκούλη!

 

 

Για φυσική λάμψη και ευεξία, τρώμε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Μικροί-μεγάλοι! :)

Πίνουμε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά. Για να γίνει πιο αναζωογονητικό το ρόφημα προσθέτουμε λεμόνι και φύλλα μέντας.

Προσπαθούμε (πολύ!) να αντικαταστήσουμε τα γλυκά με 1 φρούτο ή 1 μπολ φρουτοσαλάτας!

Όποτε τρώμε είναι μια ευκαιρία να θρέψουμε το σώμα μας. Προτιμάμε θρεπτικές τροφές.

Λέμε καλημέρα στον οργανισμό μας πίνοντας ένα χλιαρό ποτήρι νερό με χυμό 1 λεμονιού και 2 φέτες τζίντζερ.

Ζούμε, αγαπάμε και τρώμε σωστά!

Δεν κάνουμε δίαιτα, τρώμε υγιεινά!

Φάρμακο σας ας γίνει η τροφή σας και η τροφή σας ας γίνει φάρμακο-Ιπποκράτης.

Τρώμε σωστά, ζούμε καλά, γελάμε συχνά!

O άνηθος διώχνει τα περιττά υγρά από το σώμα.

Η βαλεριάνα είναι μια σαλάτα ιδανική για την ηρεμία του νευρικού συστήματος και για την προστασία του έντερου από δυσπεψίες και κολικούς.

Μια μέρα αποτοξίνωση: τρώμε μέχρι και 1 κιλό σταφύλια και πίνουμε πολύ νερό.

Το γκρέιπφρουτ ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και έχει λίγες θερμίδες.

Έχουμε πάντα στο ψυγείο μας carrots to go Φρεσκούλης για ένα ελαφρύ και υγιεινό σνακ! 

Γνωρίζατε ότι η τομάτα αρχικά εθεωρείτο φρούτο κι όχι λαχανικό στην βοτανολογία;

Το σπανάκι είναι ιδανική σαλάτα για γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία και αύξηση γονιμότητας. Πλούσιο σε ασβέστιο και φώσφορο, ενδυναμώνει τα οστά και είναι θρεπτικό για τα μάτια.

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.

Μας αρέσει η ρόκα γιατί: έχει ελάχιστες θερμίδες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, βοηθά στο αδυνάτισμα.

Το πράσο δρα διουρητικά  κατά της κατακράτησης και της κυτταρίτιδας και προστατεύει την καρδιά.

Το Άισμπεργκ έχει  πολύ χαμηλή θερμιδική αξία, υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α,C και Κ και είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών.

Το καρότο είναι φυσική πηγή Β-καροτίνης (βιταμίνη Α) που βοηθάει στις παθήσεις της όρασης, βιταμίνης C και  φυλλικού οξέος.